Tips Menghilangkan Jerawat Dengan Set Kecantikan Shaklee

Bismillahhirrohmanirrahim.....

Seperti wanita- wanita lain, saya juga menginginkan kulit yang sihat dan cantik tanpa jerawat, dengan itu saya telah mencuba pelbagai produk kecantikan untuk memperolehi kecantikan yang berasaskan kesihatan untuk diri saya, namun tidak saya temui produk kecantikan sebaik Set Kecantikan Shaklee yang mana ia merawat dari dalam dan membawa kecantikan sehinggalah le luaran. Antara Set kecantikan Shaklee yang telah saya gunakan ialah:


Vita E Complex

Vitamin ini mengandungi Vitamin E yang dilengkapi dengan Selenium. Dua kombinasi ini sangat berkesan untuk membendung masalah jerawat. Selenium ialah bahan yang terkandung dalam mineral yang mempunyai fungsi untuk meningkatkan lagi sistem imun dan ianya membantu proses penyerapan vitamin E dalam badan. Vitamin E amat penting kerana Vitamin E berfungsi untuk memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Ianya adalah Vitamin E yang paling lengkap di pasaran.



 Vita C

Vitamin C juga amat diperlukan oleh kita semua. Ini kerana Vitamin C berfungsi sebagai pusat penghasilan collagen dalam badan dan mempertingkatkan sistem imun. Perlu di ambil kira di sini bahawa sistem imun yang tinggi akan menyelesaikan masalah yang dihadapu oleh kulit anda.






B- Complex

Vitamin B 1 akan merangsang peredaran darah dalam tubuh untuk menjadikan kulit anda lebih berseri manakala niasin dalam Vitamin B 3 pula menjadikan kulit mendapat lebih banyak bekalan oksigen dan menghalang pertumbuhan jerawat.


Anda berminat untuk mencuba atau ingin bertanya tentang Set Kecantikan Shaklee???
 Boleh sms/whatsapp saya di nombor 0148103600 atau
 eMail- ada_niksoh@yahoo.com











































Comments

Popular posts from this blog

Bahana Kencing Manis

ASAL USUL PERKATAAN VITAMIN YANG PERLU ANDA TAHU

TIPS HILANGKAN MORNING SICKNESS IBU HAMIL